Subject: Olemasoleva maaparandussüsteemi arvele võtmine Pärnumaal Lääneranna valla Kiisamaa külas Puistama
From: "Marge Siimer" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Nov 2024 09:16:04 +0200

Meie 6.1-5/46114-1

Tere

Põllumajandus-ja Toiduametile (PTA) on esitatud taotlus olemasoleva
maaparandussüsteemi arvele võtmiseks Pärnumaal Lääneranna valla Kiisamaa
külas Puistama 43001:001:1051 katastriüksusel. Puistama katastriüksuse
metsa ala kraavid koonduvad 16176 Vanamõisa-Koonga-Ahaste tee
33404:003:0042 äärsesse kraavi, mis kulgeb esialgu paralleelselt maanteega
ja siis truubiga maantee alt, suublaks on Kiisamaa peakraav VEE1122800.

PTA on teinud kohapealse ülevaatuse ja tuvastanud, et  maaparandussüsteem
vastab MaaParS §99  lõikes 2 nimetatud seisukorrale, süsteemi saaks kanda
maaparandussüsteemide registrisse ja anda kasutusloa.

Palume Transpordiameti tingimusi või arvamust.

Lisan selgitava skeemi.

Lugupidamisega

Marge Siimer

peaspetsialist

PTA Lääne regioon

Pärnu esindus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul,
kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any
dissemination or use of this information by a person other than the
intended recipient is unauthorized and may be unlawful.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.